Tuesday, March 13, 2007

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Α ΒΟΗΘΕΙΩΝ & ΚΑΡΠΑ


Σύσσωμος ο Ορειβατικός Σύλλογος συμμετείχε στο τριήμερο σεμινάριο Α Βοηθείων και Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης
που διοργάνωσε στην Σαμοθράκη το Εκπαιδευτικό Κέντρο Ελλάδας HPS Group Health Promotion Services στα πλαίσια του Πιλοτικού Προγράμματος Ενημέρωσης Μικρών Περιοχών ''Δικαίωμα Ζωής'' .
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στις 26-28 Σεπτεμβρίου 2006 και συμετείχαν 47 άτομα τα περισσότερα δε από αυτά μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου.
Το σεμινάριο περιλάμβανε:
Α Βοήθειες : Περιποίηση Τραύματος, Λιποθυμία,Θερμοπληξία,Καλώντας σε βοήθεια,Αιμορραγίες, τεχνικές επιδεσμολογίας,πνιγμός σε νερό,πνιγμός από ξένο σώμα, εγκαύματα,ηλεκτροπληξία,τσιμπήματα εντόμων, Διαστρέμματα, Κατάγματα,Ακινητοποιήσεις, Μταφορές Οδικής Αφάλεια, Φαρμακείο και ΚΑΡΠΑ,
Εκπαιδευτής ήταν ο κος Δήμήτρης Νικολαϊδης της HPS Group

1 comment:

Vasso said...

Είμαι η Βάσω Μπάλου, η φωτογράφος που συμμετείχα στο πρόγραμμα "δικαίωμα ζωής" και θα με θυμούνται όσοι συμμετείχαν, δυστυχώς όμως μόνο αυτοί! Σήμερα, ένα χρόνο σχεδόν μετά τη λήξη του προγράμματος είδα με μεγάλη μου έκπληξη 2 φωτογραφίες μου σε αυτό το site χωρίς να αναφέρεται το όνομα μου! Αυτό είναι το λιγότερο! Ο Δημήτρης Νικολάου και η σύζυγος του Κορίνα Αποστολίδου, τα μέλη του HPS GROUP, ύστερα από την επιστροφή μας στην Αθήνα εξαφανίστηκαν!! Για να μπορέσω να πάρω τη πληρωμή μου κατέφυγα σε δικηγόρο,και μετά από 6 μήνες, και πόλλες κοροιδίες (από τα άτομα που 1 ολόκληρο μήνα μέναμε μαζί σε ένα τρχόσπιτο και συνεργαζόμασταν), κατάφερα να πληρωθώ. Η τύχη των φωτογραφιών μου όμως αγνοείται!! Οι φωτογραφίες μου,καθώς και τα video μου,όπως τυχαία ανακάλυψα χρησιμοποιούνται από την Coca-cola ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ,τον χορηγό του προγράμματος για προωθητικούς σκοπούς, χώρις να έχω πληρωθεί για κάτι τέτοιο και χωρίς να αναφέρεται πουθενά το όνομα μου!! Εκτός αυτού τα υπεύθυνα, για το πρόγραμμα αυτό, άτομα της Coca-Cola ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ ισχυρίζοντε πως δε γνωρίζουν καν τη συμμετοχή μου στο πρόγραμμα!! Με μεγαλύτερη έκπληξη έμαθα οτι το πρόγραμμα "δικαίωμα ζωής" συμμετείχε στα ΑΡΙΣΤΕΙΑ κοινωνικής προσφοράς του 2007, ως σύνηθες φαινόμενο κανείς δε με ειδοποίησε για τη συμμετοχή αυτή! Ο κ.Νικολάου και η κ.Αποστολίδου δεν έχουν έρθει ακόμα σε επαφή μαζί μου, παρά τα αμέτρητα τηλεφωνήματα μου! Αυτοί οι άνθρωποι είναι διπρόσωποι απαταιώνες!!!!